IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Bolt Set
-Hani-
post Dec 1 2008, 09:48 PM
Post #16


The Fear
Group Icon

Group: Members
Posts: 2,612
Joined: 31-December 06
From: Malaysia
Member No.: 1,700
Fav Character: Sam



I really like this one. I like the font too and awwwww.... HE IS JUST SOOOOO CUTE!!!! heart.gif


--------------------
Bersekutu bertambah mutu means Unity is Strength. Set by Anakagome. Ty ^^.

Currently inactive.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elipse
post Dec 1 2008, 11:53 PM
Post #17


Biggie
Group Icon

Group: Arcade Tourney Champ

Posts: 7,672
Joined: 25-February 05
From: Mario, TX
Member No.: 13
Fav Character: Alex



very nice sis chuiy, its so epic. =P


--------------------

Handler and I in GB (March 2012)

~2008 Winter Smash Arena Champion (Mario)

http://www.n-masters.com/mariokartlicense/...ard.php?id=1137

http://www.n-masters.com/mariokartlicense/...lup.php?id=1137

^ CLICK HERE TO LEVEL MY MARIO KART 8 LICENSE!


DragonicNib - Lv 17x Lukless Evan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alyssa
post Dec 2 2008, 12:27 AM
Post #18


General
Group Icon

Group: Banned
Posts: 10,746
Joined: 17-July 06
Member No.: 898
Fav Character: None



I like your new avvie better happy.gif the pink stuff is cool too dead.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PikaChuiy~
post Dec 2 2008, 04:25 AM
Post #19


Chaaaa~ ;3
Group Icon

Group: Administrator
Posts: 2,497
Joined: 12-March 05
From: On my way to Candy Mountain~
Member No.: 39
Fav Character: Sam



@ Seth: Thankchu~! I tried like 20 other colors on it before I decided XD
@ Hany: HEEEHEEEEE!! I KNOW, EH? sweet.gif :inlove:
@ Bro: Thankies niblet tongue.gif
@ Alyssaz: Yay! I think I'll keep this one up then happy.gif and the pink haha, my friend advised me on pink border dead.gif


--------------------

Full of WIN set by Kitty! Thanxies sho much! :3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NekoHybrid
post Dec 5 2008, 02:48 PM
Post #20


Agent
Group Icon

Group: Members
Posts: 276
Joined: 24-January 08
Member No.: 10,533
Fav Character: Sam



Am I the only one who thinks those three pigeons remind so much of the GoodFeathers from Animaniacs?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seth Nightlord
post Dec 5 2008, 04:56 PM
Post #21


} All I want is love
Group Icon

Group: Administress*
Posts: 3,236
Joined: 16-October 04
Member No.: 4
Fav Character: Clover



Now you said that. Yeah. They do. Hahaha.

I didn't even think about The Goodfathers.

In the movie, Bolt. Do they have a mafia voices?


--------------------
A kingdom will rise up from the rubble.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PikaChuiy~
post Dec 5 2008, 05:33 PM
Post #22


Chaaaa~ ;3
Group Icon

Group: Administrator
Posts: 2,497
Joined: 12-March 05
From: On my way to Candy Mountain~
Member No.: 39
Fav Character: Sam



Ahahaha, they are kinda lyk them now that chu mention it!

I believe they have new york accents?


--------------------

Full of WIN set by Kitty! Thanxies sho much! :3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NekoHybrid
post Dec 5 2008, 05:58 PM
Post #23


Agent
Group Icon

Group: Members
Posts: 276
Joined: 24-January 08
Member No.: 10,533
Fav Character: Sam



They're more Bobby-ish accents, "y'know what I'm sayin'?"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PikaChuiy~
post Dec 5 2008, 07:01 PM
Post #24


Chaaaa~ ;3
Group Icon

Group: Administrator
Posts: 2,497
Joined: 12-March 05
From: On my way to Candy Mountain~
Member No.: 39
Fav Character: Sam



Whassa Bobby accent, Neko? O.o

Lyk, where's it originate?..


--------------------

Full of WIN set by Kitty! Thanxies sho much! :3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kitty~
post Dec 5 2008, 07:34 PM
Post #25


tears & rainbows
Group Icon

Group: Members
Posts: 559
Joined: 26-February 05
From: Raspberry Heaven
Member No.: 16
Fav Character: Alex



I LOVE YOUR SET IT'S AWESOMME : D Bolt is such cuteness~


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NekoHybrid
post Dec 5 2008, 07:39 PM
Post #26


Agent
Group Icon

Group: Members
Posts: 276
Joined: 24-January 08
Member No.: 10,533
Fav Character: Sam



Bobby is the blue-headed one.

http://www.youtube.com/watch?v=ZBj77bCNfWE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PikaChuiy~
post Dec 6 2008, 12:41 AM
Post #27


Chaaaa~ ;3
Group Icon

Group: Administrator
Posts: 2,497
Joined: 12-March 05
From: On my way to Candy Mountain~
Member No.: 39
Fav Character: Sam



QUOTE (CatGirl @ Dec 5 2008, 10:34 PM) *
I LOVE YOUR SET IT'S AWESOMME : D Bolt is such cuteness~

Awwuh, thanxies! dead.gif He seriously is wub.gif

QUOTE (NekoHybrid @ Dec 5 2008, 10:39 PM) *
Bobby is the blue-headed one.

http://www.youtube.com/watch?v=ZBj77bCNfWE

Ahh, oki. I understand now hehe tongue.gif thx~


--------------------

Full of WIN set by Kitty! Thanxies sho much! :3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arya
post Dec 11 2008, 06:46 AM
Post #28


Super Spy
Group Icon

Group: Members
Posts: 1,093
Joined: 23-April 07
From: Croatia
Member No.: 3,028
Fav Character: Sam



The new avvvie ish so cute!!!! sweet.gif And the twilight part on your sig is so awshum... gotta make myself one... shifty.gif


--------------------

Set by the fabulous anakagome! Fankies!!! :3 *huggles*
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PikaChuiy~
post Dec 11 2008, 04:29 PM
Post #29


Chaaaa~ ;3
Group Icon

Group: Administrator
Posts: 2,497
Joined: 12-March 05
From: On my way to Candy Mountain~
Member No.: 39
Fav Character: Sam



QUOTE (Arya @ Dec 11 2008, 09:46 AM) *
The new avvvie ish so cute!!!! sweet.gif And the twilight part on your sig is so awshum... gotta make myself one... shifty.gif

Awwuhaha, thxies again! ^^

I know eh! There's lots of aweshum stamps on dA chu could use dead.gif


--------------------

Full of WIN set by Kitty! Thanxies sho much! :3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arya
post Dec 12 2008, 11:43 AM
Post #30


Super Spy
Group Icon

Group: Members
Posts: 1,093
Joined: 23-April 07
From: Croatia
Member No.: 3,028
Fav Character: Sam



QUOTE (Chuiy~ @ Dec 11 2008, 04:29 PM) *
QUOTE (Arya @ Dec 11 2008, 09:46 AM) *
The new avvvie ish so cute!!!! sweet.gif And the twilight part on your sig is so awshum... gotta make myself one... shifty.gif

Awwuhaha, thxies again! ^^

I know eh! There's lots of aweshum stamps on dA chu could use dead.gif


I found some... gotta make them a little different...Nah...I'm too lazy... I'll ask meh fwiend to make me one... lmao.gif


--------------------

Set by the fabulous anakagome! Fankies!!! :3 *huggles*
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic

 

Lo-Fi Version Time is now: 23rd January 2019 - 09:00 AM
Skin By: atsaunier Winxperts.net