IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages V  « < 11 12 13  
Reply to this topicStart new topic
> Malaysia, malaysian : apa lagi? Jom!
-Hani-
post Sep 13 2008, 05:21 AM
Post #181


The Fear
Group Icon

Group: Members
Posts: 2,612
Joined: 31-December 06
From: Malaysia
Member No.: 1,700
Fav Character: Sam



QUOTE (FalleN RaiN @ Aug 15 2008, 06:41 PM) *
Hello kawan2 semua^^..Lama x bersua..Saya baru habis percubaan PMR hari ini..Kepada Hana semoga berjaya menjawab soalan UPSR =D..UPSR x susah sbb x banyak subjek nak kena baca..Hehe selepas PMR ni boleh la aktif kembali..Ader sape2 bercadang nak bercuti terus dari WOOHP??

Terima kasih, Rain. X susah? Susah! Math susah! Ramai orang x sempat siap. Saya pun terpaksa hentam 1 soalan sbb x cukup masa. Tapi pemahaman dah bincang dgn cikgu kat sekolah. Saya dpt 88%. Alhamdulillah. :D Selalunya saya dpt B pemahaman.

Semoga berjaya kpd awk juga, Rain. ^^

Bercuti terus dr WOOHP??? Bukan saya...


--------------------
Bersekutu bertambah mutu means Unity is Strength. Set by Anakagome. Ty ^^.

Currently inactive.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agent_nabila
post Nov 20 2008, 03:45 AM
Post #182


Light ♥ Crest
Group Icon

Group: Members
Posts: 439
Joined: 11-January 07
From: World of Friendship ♥
Member No.: 1,830
Fav Character: Sam



Hai semua! Dah lama tak tengok topic ni. Apa khabar semua? happy.gif


--------------------

~Doll by Lily~
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-Hani-
post Nov 21 2008, 07:24 AM
Post #183


The Fear
Group Icon

Group: Members
Posts: 2,612
Joined: 31-December 06
From: Malaysia
Member No.: 1,700
Fav Character: Sam



Selama ni saya asyik tunggu korang reply la.. Tp tak ada seorang pun yg reply.. Ye lah, kebanyakan member2 dari malaysia dah tak aktif dah... :(

Saya baik2 saja. Awak pulak macam mana, Nabila? Sihat?


--------------------
Bersekutu bertambah mutu means Unity is Strength. Set by Anakagome. Ty ^^.

Currently inactive.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FalleN RaiN
post Dec 26 2008, 12:15 PM
Post #184


Hmm,I still busy with my study
Group Icon

Group: Members
Posts: 361
Joined: 5-December 06
From: 4 51' N 100 44′ E
Member No.: 1,431
Fav Character: None



Kesian menunggu jawapan erk??Saya bagi jawapan keke..Ahh dah lama tak masuk WOOHP sebab saya ada hobi lain cuti ni..Saya ni kerap berubah minat tak tau la naper sweat.gif ..Hehe 30 haribulan ni keputusan PMR diumumkan..

Hana sekolah menengah tak ada ape yang dirisaukan..Ala sama jer sekolah juga..Tapi pakai kain warna biru muda,hehe kain biru muda nampak kita lebih tinggi hehe..Tapi cikgu2 di sekolah menengah kurang ambil peduli pasal kita sebab kita dah besar dah pandai jaga diri sweat.gif ..


--------------------
I'm keeping myself safe from distraction for now <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-Hani-
post Dec 29 2008, 07:10 AM
Post #185


The Fear
Group Icon

Group: Members
Posts: 2,612
Joined: 31-December 06
From: Malaysia
Member No.: 1,700
Fav Character: Sam



Rain? Ingatkan tak datang woohp dah..

Wah, 30 haribulan?? Hari ni 29... Esok lah! Eeee....!! ^-^

Ye, saya tahu. Cikgu sekolah rendah dah beritahu dah. ^.^ Tak sabar2 lah jugak nak masuk sekolah menengah..

Apa khabar? Saya... Saya sedih lah jugak.. Abang saya meninggal.. Saya tak sangka.. Sebab abang saya cacat.. Dia autisme.. Tak sangka sungguh lah.. Mak saya kata Tuhan sayang kat dia.. Nak buat macam mana.. Kena doa lah untuk dia, walaupun dia dah sah2 masuk syurga..


--------------------
Bersekutu bertambah mutu means Unity is Strength. Set by Anakagome. Ty ^^.

Currently inactive.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Pages V  « < 11 12 13
Reply to this topicStart new topic

 

Lo-Fi Version Time is now: 16th June 2019 - 11:40 PM
Skin By: atsaunier Winxperts.net