Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tsubasa Reservoir Chronicles
WOOHP Forum > Other Shows > Anime / Manga
Tiia
wah!!!!!!!! cry.gif im sooooo sad!!!!! chapter 192's gonna be a MONTH away!!! the Tsubasa Chronicles: Tokyo Revelations still on episode 3..... >.< ..... anyways, discussing about tsubasa reservoir here!!! ^^

chapter 191's already out.... my fave part was Syaoran's thought of Touya being the devil!!! it was SOOO cute!!! ^^
sasami_kikyo_rox
OMFG! I LOVE THIS ANIME!!!!!!!!!!!!!!!

I'm not really updated on animes cuz i'm lazy but I LOOOOOVE KUROGANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (he's mine! no one takes him!!!!)
S.Chocolate
QUOTE (sasami_kikyo_rox @ Jun 6 2008, 07:42 PM) *
OMFG! I LOVE THIS ANIME!!!!!!!!!!!!!!!

I'm not really updated on animes cuz i'm lazy but I LOOOOOVE KUROGANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (he's mine! no one takes him!!!!)


OMG blink.gif YOU TOOK HIM!!! *takes back*

Well, yea, I really like this anime happy.gif Sakura looks so cute in it dead.gif

Tiia
woah... its been a few days since i post this topic and only 2 replies.... =[
sasami_kikyo_rox
QUOTE (S.Chocolate @ Jun 6 2008, 11:59 PM) *
QUOTE (sasami_kikyo_rox @ Jun 6 2008, 07:42 PM) *
OMFG! I LOVE THIS ANIME!!!!!!!!!!!!!!!

I'm not really updated on animes cuz i'm lazy but I LOOOOOVE KUROGANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (he's mine! no one takes him!!!!)


OMG blink.gif YOU TOOK HIM!!! *takes back*

Well, yea, I really like this anime happy.gif Sakura looks so cute in it dead.gif



I DIDN'T TAKE HIM, HE'S MINE!!!!! *takes back*
Shin Chan
OMG ! By the time you'll 2 fight over him, Ill take him happy.gif *takes* Muhahahahaha
sasami_kikyo_rox
QUOTE (Shin Chan @ Jun 9 2008, 03:43 AM) *
OMG ! By the time you'll 2 fight over him, Ill take him happy.gif *takes* Muhahahahaha



Hey!!!! *takes back* He was mine to start out with! angry_0.png
Shin Chan
Yea. But the youngest always should get the first chance dead.gif i keep him this month, you'll take him for the next two months dead.gif
sasami_kikyo_rox
QUOTE (Shin Chan @ Jun 10 2008, 12:14 AM) *
Yea. But the youngest always should get the first chance dead.gif i keep him this month, you'll take him for the next two months dead.gif


oook! dead.gif
Shin Chan
SINCE CHU AGREES YOU GET AN EXTRA MONTH FREE OF COST!! XD
sasami_kikyo_rox
QUOTE (Shin Chan @ Jun 12 2008, 08:22 PM) *
SINCE CHU AGREES YOU GET AN EXTRA MONTH FREE OF COST!! XD


:D sweet!!!!
Tiia
TRC manga chap 192 is out.... im not sure when 193's coming though!!

Chap 192: http://www.mangafox.com/page/manga/read/74...er.55069.192.0/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.